Úvod       Ceník       Služby pro firmy       Časté dotazy       Objednávka       Ověření objednávky       Kontakt       English
A taxi stand
 
Praha -> Brno
3.330,- Kč
 
 
Praha -> Karlovy Vary
2.190,- Kč
 
 
Praha -> Frankfurt a. M.
7.130,- Kč
 
 
Praha -> Mnichov
5.420,- Kč
 
 
Praha -> Drážďany
2.760,- Kč
 
 
Pro cesty město - Praha
platí stejné ceny
jako při cestě Praha - město

Časté dotazy k dálkovému taxi Praha


 
 
1. Skutečně platí vše, co zde na stránkách uvádíte?

2. Kolik přesně bude přeprava stát? Jak to zjistím předtím, než udělám závaznou objednávku?

3. Může se cena po oboustranném potvrzení bez mého vědomí změnit, například během samotné jízdy?

4. Jakou mám jistotu, že objednané taxi skutečně dorazí?

5. Objednala jsem si taxi na ráno a bojím se, že třeba řidič zaspí a auto nedojede. Co pak?

6. Na kolik hodin doporučujete přistavit vůz, pokud potřebuji být v cíli jízdy v 6:00 ráno?

7. Jak mám postupovat, pokud objednávám přepravu pro někoho jiného?

8. Za jízdu potřebuji daňový doklad, jak jej lze získat?

9. Jak lze platit?

10. Jaké nejčastější problémy nastávají při objednávání Vašich služeb?

11. Jak lze rychle uhradit zálohu?

12. Jak poznám Vaše taxi vozidlo na letišti? Kde máte stanoviště?

13. Potřebuji cestou na letiště udělat malou zastávku. Je to možné?

14. Proč účtujete příplatek za použití zahraničního čísla, když je přece roaming v EU dávno zrušený?

15. Kdy a proč vyžadujete úhradu zálohy?

16. Co je to číslo letu, jak vypadá a k čemu slouží?

17. Jaké poskytujete kompenzace v případě, že služba neproběhne ideálním způsobem?

18. Je možné, že jednostranně zrušíte mou potvrzenou objednávku?

19. Mám udělanou objednávku, ale dosud se mi nikdo neozval. Jak je to možné?

20. Bude řidič znát správnou cestu? Co když bude na trase uzavírka, nehoda, kolona, apod.?

21. Co se stane, pokud bude mít vůz závadu?

22. Pokud si objednám taxi například z Prahy do Brna, platím pak také cestu prázdného vozu zpět z Brna do Prahy?

23. Přijede vůz včas, nebo je možné, že bude mít zpoždění?

24. Jak správně poslat platbu bankovním převodem?






  • Dotaz č. 1:  Skutečně platí vše, co zde na stránkách uvádíte?
    Odpověď:  Ano, je tomu tak, naše nabídka je naprosto aktuální.
     
     

  • Dotaz č. 2:  Kolik přesně bude přeprava stát? Jak to zjistím předtím, než udělám závaznou objednávku?
    Odpověď:  Veškeré ceny a případné příplatky uvádíme v ceníku, doporučujeme se tedy s ním orientačně seznámit. Pokud vám naše ceny rámcově vyhovují, vytvořte si nezávaznou objednávku pomocí objednávkového formuláře. Nejpozději do 90 minut od nás obdržíte nabídku s uvedením zcela přesné konečné ceny, a teprve Vaším potvrzením této nabídky se objednávka stane oboustranně potvrzenou a závaznou.
     
     

  • Dotaz č. 3:  Může se cena po oboustranném potvrzení bez mého vědomí změnit, například během samotné jízdy?
    Odpověď:  Pokud oproti potvrzené verzi objednávky nenastanou na vaší straně okolnosti, které by zavdávaly příčinu k naúčtování příplatku (například čekání nebo zastávka na vaše přání), cena je pevná a řidič nemá žádnou možnost ji změnit. Toto platí i v případě dopravních komplikací, kdy se cena také nemění. Přesná konečná cena je také uvedena v naší potvrzovací SMS, doporučujeme ji tedy nemazat a tím mít k dispozici při samotné jízdě.
     
     

  • Dotaz č. 4:  Jakou mám jistotu, že objednané taxi skutečně dorazí?
    Odpověď:  Nejpozději 90 minut od Vaší objednávky taxi (v pracovní době našeho dispečinku každý den včetně sobot, nedělí a svátků od 9:00 do 22:00) obdržíte potvrzení objednávky formou SMS. A jakmile tuto SMS obdržíte, objednávka je již zanesená v našem interním informačním systému, takže je vyloučeno, že by se ztratila.
     
     

  • Dotaz č. 5:  Objednala jsem si taxi na ráno a bojím se, že třeba řidič zaspí a auto nedojede. Co pak?
    Odpověď:  To se nemůže stát. Nejpozději 30 minut před přistavením obdržíte přímo od řidiče SMS zprávu, že je již na cestě. Pokud by Vám řidič z jakéhokoli důvodu řidič SMS zprávu neposlal, spustí se na našem dispečinku poplach, a okamžitě Vám pošleme jiné vozidlo.
     
     

  • Dotaz č. 6:  Na kolik hodin doporučujete přistavit vůz, pokud potřebuji být v cíli jízdy v 6:00 ráno?
    Odpověď:  Určení času není tak jednoduché, jak by se na první pohled mohlo zdát. Často si zákazníci myslí, že máme k dispozici informace, podle kterých toto určit můžeme, ale není tomu tak. Ani tomu tak být nemůže, nelze totiž předvídat, zda například za týden nebude na určitém konkrétním místě vážná dopravní nehoda, která způsobí třeba hodinové zdržení příjezdu. Abychom Vám usnadnili řešení tohoto problému, u KAŽDÉ objednávky uvádíme v potvrzující zprávě tzv. "teoretický čas jízdy", což je čas, který by jízda trvala, pokud by na cestě nebyla žádná dopravní omezení a zároveň ani žádný provoz. Na Vás potom je stanovit příslušnou časovou rezervu pro dopravní komplikace. Rezervu doporučujeme zejména v případě jízdy v ranních a odpoledních dopravních špičkách. Zmíněný "teoretický čas jízdy" určujeme pomocí plánovače tras na mapy.cz s volbou "Rychlá trasa, nezohledňuje provoz".
     
     

  • Dotaz č. 7:  Jak mám postupovat, pokud objednávám přepravu pro někoho jiného?
    Odpověď:  V tom případě, prosím, určitě uveďte jako hlavní jméno a telefonní číslo VAŠE vlastní údaje, a případné jméno a telefon cestujícího uveďte až do poznámky. Je to tak proto, abychom Vás mohli kontaktovat kvůli potvrzení objednávky.
     
     

  • Dotaz č. 8:  Za jízdu potřebuji daňový doklad, jak jej lze získat?
    Odpověď:  Účetní doklad Vám na požádání vystaví řidič. Pokud se tak z jakéhokoli důvodu nestane, nemusíte nic platit a jízdu máte zdarma. Zpětné vystavení dokladu bohužel není možné.
     
     

  • Dotaz č. 9:  Jak lze platit?
    Odpověď:  Hotově v českých korunách nebo eurech, kartou ve voze, kartou předem online, nebo na fakturu předem.
     
     

  • Dotaz č. 10:  Jaké nejčastější problémy nastávají při objednávání Vašich služeb?
    Odpověď:  Jsou to následující situace:

    1. Překlep v telefonním čísle. Proto prosíme o důkladnou kontrolu Vámi zadaného čísla, jinak se s Vámi nebudeme moci spojit.

    2. Neobdržení reakce na Vaši objednávku, přestože už uplynula doba 90 minut od jejího zadání. Tato situace může mít několik příčin. Například již zmíněný překlep v telefonním čísle, nebo jste použili zahraniční telefonní číslo a nepodařilo se Vám SMSku doručit, případně je Váš telefon vypnutý nebo mimo signál (například v zahraničí). Ve zcela výjimečných případech se může také stát, že nám vyřízení objednávky trvá o něco déle, než zmiňovaných 90 minut (to se může stát například v případě, že na Vámi požadovaný termín přepravy již nemáme volné vozidlo). V každém případě se nám s jakýmikoli nejasnostmi neváhejte kdykoli ozvat pomocí našeho kontaktního formuláře, který naleznete zde.

    3. Přehlédnutí informace obsažené v námi poslané SMS. Proto prosíme o co nejpozornější přečtení našich SMS. Také doporučujeme naše SMS nemazat, alespoň do doby skončení přepravy.


     
     

  • Dotaz č. 11:  Jak lze rychle uhradit zálohu?
    Odpověď:  Pokud máte účet v jedné z následujících bank, lze to udělat v řádu sekund pomocí tzv. „Okamžité platby“, která je zdarma. Banky, které toto umožňují, jsou zatím tyto:
    - Air Bank
    - Banka CREDITAS
    - Česká spořitelna
    - ČSOB
    - Fio banka
    - J&T banka
    - Komerční banka
    - mBank
    - MONETA Money Bank
    - Multitude Bank
    - Oberbank
    - Partners Banka
    - PPF banka
    - Raiffeisenbank

     
     

  • Dotaz č. 12:  Jak poznám Vaše taxi vozidlo na letišti? Kde máte stanoviště?
    Odpověď:  Na letišti pevné stanoviště nemáme, vyzvednutí na letišti probíhá tak, že jakmile přistanete a zapnete si mobilní telefon, obdržíte sms zprávu přímo od řidiče, který Vás tam čeká. Ve zprávě bude uvedeno, jaké má řidič auto a kde přesně Vás vyzvedne. Jinými slovy naprosto nemusíte mít obavu, že byste se s řidičem nenašli nebo minuli.
     
     

  • Dotaz č. 13:  Potřebuji cestou na letiště udělat malou zastávku. Je to možné?
    Odpověď:  Ano, je to možné, nicméně tato služba není v ceně přepravy. Příplatek se pohybuje od 100 do 300 Kč, dle délky zajížďky a/nebo času stráveného navíc.
     
     

  • Dotaz č. 14:  Proč účtujete příplatek za použití zahraničního čísla, když je přece roaming v EU dávno zrušený?
    Odpověď:  Roaming je něco jiného než volání nebo posílání SMS na zahraniční čísla. Evropská regulace roamingu, kdy se při provozu telefonního čísla v zahraničí žádné poplatky neplatí, se na volání a posílání SMS na zahraniční čísla NEVZTAHUJE. Tento příplatek je tedy z naší strany oprávněný.
     
     

  • Dotaz č. 15:  Kdy a proč vyžadujete úhradu zálohy?
    Odpověď:  Děje se tak zejména ve třech případech:

    ZAPRVÉ je to u všech jízd z nebo na nádraží v Praze, a to proto, že bez tohoto opatření docházelo k častým stornům takových jízd. Lidé například nastoupili do jiného vozu, případně odjeli MHD. Proti jízdám MHD samozřejmě nic nemáme, například informace o autobusové lince Airport Express, která jezdí z Hlavního nádraží Praha na letiště a zpět, naleznete zde, ale samozřejmě musíme trvat na tom, že pokud si u nás jízdu objednáte a závazně potvrdíte, je třeba ji využít.

    ZADRUHÉ je to u všech jízd mimo Prahu s cenou větší nebo rovnou 1200 Kč. Je to proto, abychom měli jistotu, že se zakázka bude realizovat. Takové zakázky znamenají vždy blokaci vozu i řidiče na poměrně dlouhou dobu. Pokud by docházelo k jejich rušení, museli bychom náklady spojené s takto vzniklými prostoji promítat do cen ostatních zakázek, na což by dopláceli zákazníci, kteří zakázky neruší, čemuž se chceme vyhnout.

    ZATŘETÍ je to u všech jízd, kdy je použito zahraniční telefonní číslo.
     
     

  • Dotaz č. 16:  Co je to číslo letu, jak vypadá a k čemu slouží?
    Odpověď:  Je to pěti až sedmimístný kód, který slouží k identifikaci letu a mimo jiné lze s jeho pomocí zjistit skutečný čas příletu, který se obvykle více či méně liší od času planovaného. Samotný název "číslo letu" je nepřesný a zavádějící, protože nejde o číslo, ale o kombinaci čísel a písmen. První část (dvou až tříznaková) označuje aerolinku (například OK, LH, QS, U2, W6, VOE atd.). Druhá část (tří až čtyřčíselná) označuje let v rámci aerolinky (např. 1396). Celé správně uvedené číslo letu je tedy např. LH1396 a je z něj patrné, že jde o let společnosti Lufthansa.
     
     

  • Dotaz č. 17:  Jaké poskytujete kompenzace v případě, že služba neproběhne ideálním způsobem?
    Odpověď:  Vyřízení každé zakázky věnujeme maximální pozornost a péči. Přesto se někdy, vlivem souhry nepředvídatelných okolností, může vyskytnout problém. V takovém případě Vám poskytneme kompenzaci dle seznamu níže a zároveň vynaložíme maximální úsili při zajištění náhradní dopravy:

    - zrušení oboustranně potvrzené zakázky z naší strany: obdržíte kompenzaci ve výši ceny zakázky
    - vozidlo vůbec nepřijede nebo se porouchá po cestě: obdržíte kompenzaci ve výši dvojnásobku ceny zakázky
    - zpoždění při přistavení vozu: obdržíte slevu sto korun za každých započatých 5 minut zpoždění
    - nevydání dokladu: pokud vám řidič odmítne vydat účetní doklad, nemusíte platit a jízdu máte zdarma

     
     

  • Dotaz č. 18:  Je možné, že jednostranně zrušíte mou potvrzenou objednávku?
    Odpověď:  Toto bez náhrady možné není. Pokud bychom tak ve zcela výjimečné situaci museli učinit, obdržíte kompenzaci ve výši ceny zakázky.
     
     

  • Dotaz č. 19:  Mám udělanou objednávku, ale dosud se mi nikdo neozval. Jak je to možné?
    Odpověď:  Nejčastější příčinou takové situace je překlep v telefonním čísle. Věnujte proto, prosím, co největší pozornost vyplňování zejména telefonního čísla v objednávce, děkujeme.
     
     

  • Dotaz č. 20:  Bude řidič znát správnou cestu? Co když bude na trase uzavírka, nehoda, kolona, apod.?
    Odpověď:  Řidič bude vždy a stoprocentně znát správnou cestu, to je podstata poskytování našich služeb. Používáme sofistikovaný systém kombinování dopravních informací z nejrůznějších zdrojů tak, aby řidič vždy zvolil nejlepší trasu. To ovšem neznamená, že nemůže nastat zdržení, vždy je ale nejkratší možné.
     
     

  • Dotaz č. 21:  Co se stane, pokud bude mít vůz závadu?
    Odpověď:  Toto se s největší pravděpodobností nestane. Používáme sofistikovaný systém monitorování a preventivních výměn všech klíčových součástek vozidla, které by mohli způsobit to, že auto nedojede do cíle. Pokud by se to přesto stalo, obdržíte kompenzaci ve výši dvojnásobku ceny zakázky.
     
     

  • Dotaz č. 22:  Pokud si objednám taxi například z Prahy do Brna, platím pak také cestu prázdného vozu zpět z Brna do Prahy?
    Odpověď:  Ne, neplatíte. Platíte pouze jízdu do Brna, tedy 3200 Kč. Cestu prázdného auta zpět neplatíte.
     
     

  • Dotaz č. 23:  Přijede vůz včas, nebo je možné, že bude mít zpoždění?
    Odpověď:  Vůz přijede přesně na objednaný čas. Pokud by se tak nestalo, obdržíte slevu sto korun za každých započatých 5 minut.
     
     

  • Dotaz č. 24:  Jak správně poslat platbu bankovním převodem?
    Odpověď:  
    1.
    Akceptujeme platby pouze z českých bankovních účtů. Pokud pošlete platbu ze zahraničního bankovního účtu, hrozí, že banka naúčtuje vysoký poplatek, který bychom museli připočítat k celkové ceně objednávky.

    2.
    Platbu je třeba zadat tak, aby dorazila na náš účet před datem jízdy. Nejjednodušší způsob jak toho dosáhnout je použití tzv. Okamžité platby (prosím neplést s tzv. Expresní platbou, viz dále), kterou obdržíme během několika sekund po jejím zadání (které je zdarma), a to kdykoli, i v noci, o víkendech či svátcích. Seznam bank, které podporují Okamžité platby, naleznete v Otázce č. 11. Občas je Okamžitá platba zaměňována s tzv. Expresní platbou, což je mnohem starší a pomalejší způsob platby, navíc obvykle zpoplatněný několika sty korunami, a z těchto důvodů ji nedoporučujeme.
     
     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
© 2009 - 2024 Taprimex Group s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
Obchodní podmínky
Zásady zpracování osobních údajů
Služby nabízí: Taprimex Group s.r.o., Chotěšovská 680/1, Letňany, 19000 Praha 9, IČ: 24278645
Poslední aktualizace 11.4.2024



Design with a help of NodeThirtyThree Design